Efter så många minuter och ändå är han inte färdig. (Jag hinner somna innan han är tillbaka.)

För det är ingen som vet och det är ingen som hör, jag bara kliver och förstör. Och vem skulle kunna tro att det var du, vem orkar med så många ord?
Jag hör hur hon sjunger om mig, "åh, måste du ständigt höras, snälla var lite mer diskret", och jag får tankar om att jag måsta tänka lite mer och lite längre och lite allvarligare. Nu räknar jag inga tal alls, det är nästan värre än att räkna andras redan räknade tal.



Kommentarer
Postat av: Petra

hur många gånger har man inte fått höra att man är den som lägger sig i, förstör, trampar på andras mentala gräsmattor. vi passar inte in i den svenska lagom-sköt-dig-själv-mentaliteten.



sv. det finaste med att fylla år är att man alltid kan hävda att man ger sig själv en födelsedagspresent med sådär 15 böcker i...

2010-09-12 @ 14:01:26
URL: http://desorages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0