whatever they say

Allt är så fint just nu
Det känns som att jag ser världen
med helt andra ögon
än för bara två veckor sedan
Ingenting tynger
inget belastar
Jag mår bra, och det känns
verkligen överallt i mig

Är det kanske vårkänslor
som smygit sig inpå?

Madeline (Madeleine?): Jag bor nästan 9 mil ifrån skolan, och bor man mer än 4(?) mil ifrån så får man inackorderingstillägg, och med hjälp av det, och underhållsbidrag, så har "jag" råd med egen lägenhet. Den är inte särskilt dyr heller, den ligger på 1950:-, om jag inte minns fel.


Så där såg jag ut för ganska precis ett år sedan (minus 3 dagar.)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fint du skriver och va söt du är! (Har fortfarande inte hunnit läsa. Usch och fy! Och jag är fortfarande utan dator!)

2010-05-06 @ 19:57:13
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0