Två trasiga själar blir en

Jag har fått hosta
och nu har jag ont i lungorna
och i ryggen
Igår somnade jag utan täcke
utan att borsta tänderna
och med kläderna på
redan vid elva
Och i morse kunde jag faktiskt
vakna i tid
med mitt mobilalarm

Jag är lite arg bara, för lampan jag köpte på IKEA igår är sned. Jag ringde dit för en stund sedan, och där meddelande tjejen i telefon att jag kunde få reklamera den inom tre år. Det lät bra.
Något som däremot inte var lika bra, var att Halebop-helvetets dyra priser inträdde idag utan att jag visste om det, och telefonisten var väldigt pratsam, och jag var väldigt frågvis. Så vi pratade länge. Och det blev dyrt.



Kommentarer
Postat av: Lisa

:)



Jag blir inte förkyld om vintern, eller annars heller, vet inte vad det kan bero på :) Tycker om när det är svalt (men inte kallt). Förresten, såg att du blivit officiell med din pojke på fb, grattis :)

2010-05-25 @ 22:25:04
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0