Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself

Inte konstigt att jag inte hittat mig själv förut. Men utan att vara medveten om det har jag under den senaste tiden sakta börjat skapa mig själv. Som jag vill vara.

Nu är det någon som visslar i min trappuppgång. Jag tror jag måste städa färdigt och duscha. Om ett par timmar kommer några hit. Igår kändes det inte som att jag skulle orka med det, men nu känns det lite bättre.
Jag är bara rädd att jag tappar kontrollen.
Igår när Isak och Simon var här så kom Challe hit senare. Efter ett tag kom även Eric och Petter hit. Redan då kände jag att jag tappade allt ur mina händer. Hur ska det gå ikväll när man multiplicerar allt med alkohol?
Kanske därför jag inte dricker, för att jag inte vill tappa självkontrollen.



Jag hoppas att jag oroar mig i onödan. Den här veckan har varit konstig. Men mest troligt bara inom mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

(Du vet väl att du förgyller min dag med din fina kommentarer?) ♥

2010-05-30 @ 01:32:16
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Hmm.. Nja, Matte C är inte så svårt faktiskt. Personligen anser jag att den är ungefär lika "svår" som Matte B, men jag minns inte riktigt säkert :) Visst var det fysik du hade? Är det A-kursen? Lycka till! Jag gjorde den förra våren.. mina klasskompisar började plugga lite väl sent, men jag tror att de fick VG i alla fall :D Det kommer nog gå bra för dig!



Kram

2010-05-30 @ 11:42:01
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0