Det doftar sharon nu

Jag somnade innan 17.20 idag och sov skönt till 21.02 då jag vaknade av min hosta. Sen dess har jag hunnit läsa Lisas blogg i 2 timmar (nu känns det som att jag känner henne som min egen syster, typ. Men ändå inte. Hennes tankar är söta.), jag har kollat in Berny Pålsson, och tycker att det är lite hemskt att hon verkar ha börjat om igen med drogerna efter en sådan framgång med hennes böcker.
Jag har också hunnit prata
med Hanna
som hatar
att jag skriver
på ett sånt här
sätt
Jag tror att
Challe också
kan hålla med henne
om det


Nu har jag i alla fall kokat te, som ännu är lite för varmt att dricka. Jag köpte doftljus igår och nu doftar hela min lägenhet tropiska söta frukter.
Jag ska bädda om min säng med mina nya lakan och plocka undan lite på golvet. Jag ska också göra i ordning två mackor och tända mina ljus. Sen ska jag bädda ner mig själv bland täcket, filten och alla orangea kuddar och läsa Ormen av Stig Dagerman. (Tipsad av Lisa)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååh, söta! Du får krya på dig! När mitt schema tillåter ska jag ge mig på att göra en illustration av dig (och jag ska inte göra dig sur) kramar

2010-05-26 @ 12:28:03
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0