Vi är förlorade, vi två

Skulle egentligen ha pluggat hela gårkvällen inför fysikprovet idag. Som vanligt gjorde jag helt andra grejer.
Såg The Orphan ännu en gång, denna gång med Eric, och sen tjollrade jag på med annat (som jag inte riktigt minns)(tror att jag gjorde en sockerkakssmet som jag åt lite av, men blev äcklad och slängde bort)(ja, så var det).
I morse i alla fall, så skulle min väckarklocka ringa vid kvart i sju, och det gjorde den säkert också, men inte fan vaknade jag av det.
Vaknar istället 9.50 av att min kusin ringer och frågar var jag håller hus. Sov alltså över en hel lektion, och provet skulle infalla just därefter.
Jaha. Bara att dra på sig kläderna och cykla iväg. Efter 200m så hoppar som vanligt min kedja, så jag blir tvungen att laga den. Då jag fått till det så börjar jag (självklart) cykla, och efter 10m till så hoppar den av igen.

Dessutom gick provet SKITDÅLIGT.

Jävla liv.




Kommentarer
Postat av: mika

lika gullig som lovisa?:]

2010-03-17 @ 18:49:05
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0