Thoughts of a dying atheist

Vaknade 8.30 i morse och var på skolan 8.48.
Igår vaknade jag 8.23 och var på skolan 8.37.

Finns det någon sorts... tävling för de som jävligt snabbt kan klä sig och cykla iväg till skolan? Tror jag hade tagit första pris åtminstone 2 år i rad.
På tal om det så sa min brorsa för ett tag sen att jag borde ställa upp i en talangjakt, sitta på en stol och säga allt onödligt jag kan komma på. Fattade liksom inte hans poäng med det hela, tycker att allt jag säger är sjukt värt. Men visst.

Nu ska jag läsa filosofi, sen ska jag lägga mig i tid så att jag kan hinna till lektionen imorgon då den börjar.
Lär säkert ringa nån innan jag somnar också, och göra nåt, sen komma på en massa andra saker jag måste göra, men vem vet.


Kolla Simons ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0