That's only natural

Skulle precis duscha, så jag har klätt av mig alla kläder och virat in mig i min handduk. När jag gick över till den gemensamma tvättstugan (för att min dusch är där), stod visst min hyresvärd där och vek tvätten.
Pinsamt.
Sa i alla fall åt henne att hon kunde knacka på dörren då hon var klar.

Känner mig lite duktig idag faktiskt.
1. Kom i tid i morse
2. Läst igenom alla glosor....nu knackar hon. Brb

Så där ja. Enda nackdelen med henne är att hon röker, så det stank i hela tvättstugan efter att hon lämnat den.


3. Varit trevlig mot Mimmie och bjudit hem henne på kladdkaka (som hon självklart fick vara med och göra, och dessutom vispa grädden för hand.)
4. Börjat läsa igenom lite mer ingående om existentialismen. Verkar lite kul.

Nu ska jag klä på mig igen, torka håret och cykla iväg till Mattias. Kändes lite jobbigt och lite sent, men det blir nog fint ändå!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0