HAHAHAHHA HANNA

Hanna: Snackar i telefon=D
Jag: Med Lisa!
Hon: Hur fan visste du det? :O
Jag: Haha, kan se kompisars samtal mellan varann med min mobbe:]
Hanna: WHAT
Jag: Fick en askonstig funktion efter att jag fått tillbaka den från lagningen
Hanna: Så du ser ba "lisa lidström snackar med hanna jäder" :O ?!
Jag: Typ, kan se om ni smsar också, men kan inte se vad:(:(
Hanna:wtf?! SÅ JÄVLA LÄSKIGT

Efter lite "avslöjanden" kommer sen det här

Hanna: Har du ingen supercool mega funktion ;);)
Jag: Antagligen inte =D=D=D
Hanna: Fan
Jag började tänka ut sätt hur man kunde få det
Fail
Detta stannar mellan oss
Jag: HAHAHAHAHAHAH
Hanna: Vi säger ingenting till någon
Snälla :(:(

(Hanna och Lisa snackar typ ALLTID med varann, så det var lätt gissat.)

Kommentarer
Postat av: lurreteh0ne

snabba klick mellan enbart 2 tangenter

2010-03-21 @ 03:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0