Everybody's talkin'

Tusen ord, tusen sätt

Ska försöka berätta en ganska random grej som hände i förrgår. Men från min sida är det inte lika roligt som det kan ha varit för Hanna, så därför ska jag försöka berätta det på ett sätt som jag skulle ha gjort ifall jag vore henne.

~

Vanligtvis brukar jag gå rätt långsamt, men nu går jag ganska snabbt för att Lovisa redan säkert är vid sjukhus-parkeringen. Ringer henne för att höra vars hon är, och just då så ser jag henne ståendes med sin cykel vid rödljusen. Jag skyndar mig ännu mer, men det börjar bli lite jobbigt nu.
- Haha, jag har stått och tittat på dig i typ 5 minuter, du är inte särskilt snabb på att gå.
- Jag gick faktiskt fort där ju!
Får bara ett skratt tillbaka, men visst. Allt känns så sjukt irriterande, har inte rökt på hela dagen. MÅSTE HA CIGG!
- Lovisa, SNÄLLA, kan du fixa cigg åt mig?
- Haha, jag? Nja, du får fråga någon som passerar istället. Fråga han där uppe!
När vi precis passerar den svartklädde mannen så tar jag mod till mig och frågar, men "tyvärr" så rökte ju inte han heller.
Vi fortsätter att gå, och lite längre fram ser vi en kille i en för stor ljusblå-grön jacka.
- Fråga honom då! Han är nog en jibber, han röker säkert!
- Haha, nej det kan jag inte göra!
- Hahaha, han är ju typ tolv år! Han kanske inte röker ändå.
Vi skrattar och fortsätter gå, och efter en till bit så säger Lovisa:
- Hahaha, det är ju typ likt Ekman!
Jag börjar skratta hur mycket som helst, och även Lovisa, och när vi har killen bara några meter framför oss så tittar han väldigt snett på oss.
Ifrån ingenting så utbrister Lovisa mellan skratten "MEN DET ÄR JU DU!" och stannar killen och kramar honom samtidigt som hon fortfarande skrattar.
Jag fattar absolut ingenting, men skrattar hur mycket som helst, går längre upp och praktiskt taget börjer mig fram för att det är så jävla sjukt.

~

Det var alltså en sjuttonårig kille som jag var med jättemycket för över två år sedan, men inte sett på över ett och ett halvt år.
Sjukt.

Aja, kändes som värt att skriva det där, men ja, allt för att ni ska ha något att läsa!

Nu ska jag koka gröt och städa, för det ser ut som ett helvete här just nu.

So long!


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHHAHAHAH FAN SJUKT <33

2010-03-31 @ 17:16:52
URL: http://haniboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0