Business against your friends

Tur att någon annan uppdaterar åt mig då jag själv aldrig gör det.

I fredags hade jag egentligen inga planer, så jag hängde med Mika till Bureå men insåg rätt snabbt att det sög där. Ringde Alle och bad om hämtning, och då vi kom till stan så gick vi till nån Kevin och satt hos honom i kanske två timmar. Efter det så följde Simon och Oscar med oss hem till mig, och på vägen plockade vi upp Eric som precis ranglat ut från krogen.
Hanna kom förbi ett tag och kvällen (natten) slutade med att vi sov 5 stycken i min säng. Fem stycken?! Hur många som helst!
I lördags bjöd jag Eric, Petter, Oscar och Alle på (världens godaste) kladdkaka och igår åkte jag och Jens snowboard i Klutmark. Kunde inte ha valt en bättre dag! Hur fint väder som helst.














Kommentarer
Postat av: hanna

folk måste ju undra varför du umgås med en som är utvecklingsstörd för det ser verkligen ut som att jag är det på domhär bilderna..

2010-03-15 @ 22:24:22
URL: http://haniboi.blogg.se/
Postat av: mika

du är en gullisötiplutti.. ja vad nu nu skrev:]

2010-03-16 @ 15:45:46
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0