Studying Politics

Flytten blev uppskjuten till på söndag, så Kevin kommer nog imorgon istället. Har märkt att det var jobbigare än vad jag trott att sortera allt jag vill ha med mig till lägenheten och inte. Och jag har verkligen mycket mer saker än vad jag trott! Har en låda med böcker i, och liksom, jag läser aldrig böcker. Var kommer alla böcker då ifrån? Och lite lustigt är det att jag tror helt ärligt att jag kommer bli en mycket sundare människa, på alla sätt, då jag flyttat. Jag tror att jag kommer fara ut och springa en gång, minst, per vecka, äta skitnyttig mat och inget slisk. Kommer börja göra mina läxor i god tid och bli väldigt bra på att hantera mina pengar. Haha, I wish...

Var iväg med mamma idag och köpte tallrikar, muggar, bestick, glas och typ köksredskap. Allt känns plötsligt så seriöst. Jag ska laga min egen mat varenda dag (kommer att ha slut fantasi efter första veckan), och även handla allt som behövs. 17 år och vuxen, kanske förstår varför mamma inte släppt mig tidigare. Tyckte då jag var 14 att jag skulle få flytta hemifrån, shit vad naiv jag varit.

Bra inlägg, men vet verkligen inte vad jag ska skriva annars.. Ska packa ner alla ljus och tavlor i lådor nu, och sen försöka lägga mig i tid så att jag hinner få allt klart innan Kevin kommer imorgon.

Nattiiii


Oj, fredag idag förresten? Känns typ som en onsdag eller nåt, måste ha varit en av de värdelösaste fredagar jag varit med om.



Kommentarer
Postat av: ida

det måste ha suttit bra!

själv har jag just börjat lära mig om photoshop, men det hjälper till en hel del med bilderna ändå!

känns lite som fusk,...

2010-01-10 @ 03:22:29
URL: http://iiidalu.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: tack Lovisa :*:*<3<3

2010-01-10 @ 15:13:41
URL: http://lillsaaring.blogg.se/
Postat av: LINA*

sv: tycker du ???

tycker inte vi är lika alls:s

2010-01-10 @ 22:11:13
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0