Kameleonter

Här har du Challe, om du inte redan hört den:#

 

Sitter på skolan, ensam och kollar runt. Har inget internet i lägenheten än. Och inte nog med det, jag har börjat försova mig. Har inte varit på en enda morgonlektion den här veckan. Missar jag matten imorgon så får jag be första bästa skjuta mig.

 

Igår var jag faktiskt duktig och diskade och städade bort typ allt på golvet. Har sorterat alla kläder och gjort fint. Känns mycket hemtrevligare nu. Och ikväll funderar jag på att smsa Cissi (grannen vägg-i-vägg), och fråga ifall hon vill göra något. Gick över till henne igår, det var lite nervöst i början faktikt, men hon var trevligare än vad jag trott. Så ah, alltid bra att ha någon nära!

Nu vet jag inte vad jag svamlar om. Ska förbi på Ica och köpa mjölk, en osthyvel och en pincett (min är spårlöst gone!), sen ska jag hem och duscha. För övrigt suger det här tangentbordet, får ont i fingertopparna av det, eftersom knapparna är fett tröga.

FRED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0