as the sun dies

Sitter på golvet och dricker juice direkt ur paketet.
Fyra packade väskor står bredvid mig, och jag missade bussen hem.
Blev arg och försökte lifta, och papperspåsen med presenter i gick sönder mer och mer. Till slut så låg allt på backen och efter en halvtimme i kylan, med en bultande tumme, gick jag hem och grät lite. Tog sedan ut juicen ur kylen och satte mig på golvet, och här har jag suttit i över en timme nu.

Jag låter inte kvällen bli dålig för det, vi ska hänga några stycken och vara glada för att Krille är hemkommen från Norge i behåll.
Deppmolnet är lite oroligt, men ikväll ska jag inte låta det förstöra.

Fikade förut idag med Klaris, Jaz och Felix. Lite snabbt, lite fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0