Pretending

Jag hade sovmorgon till 14.55 i "morse", men blev väckt av Emil då han ringde vid 11. Hade egentligen lovat att laga mat åt honom, men eftersom jag var i nyvaket skick när han kom hit ungefär tio minuter senare, så överlät jag uppdraget åt honom.
Han granskade min kyl, och efter några "hmm" och "aha" så frågade han mig ifall jag hade någon lök (vilket jag inte hade), och efter det plockade han fram några ingredienser och lagade värsta pasta-grejen av typ bacon, krossade tomater och ah, nåt mer. Jag stod i princip bara och stirrade av fascination när han lagade maten, och det blev riktigt gott dessutom. Ofta killar kan laga sån mat? Jag menar, varje gång jag är med Filip så måste jag laga maten, och det enda han har då är typ köttfärs och snabbmackaroner (vilket det inte alls är något som helst fel på)(det var egentligen det jag hade planerat att fixa till Emil idag.)
Det blev i alla fall över efter lunchen, så nu sitter jag och äter det till middag också.

Kommer aldrig hinna läsa ut engelskaboken till imorgon, så jag lägger den helt åt sidan och börjar med fysiken istället. Kändes aningen viktigare.
Gjorde ingenting alls på lektionen idag, allt stod som still, så nu ska jag försöka göra ett ryck och ta mig igenom alla uppgifter innan provet på onsdag.

FRED



Ny låt, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0