Stalks the streets

Dagen började med en timmes försening till svenskan, men det verkade inte bekymra Anneli särskilt mycket. Fick reda på vad jag fått för betyg på min uppsats, och jag lovar att det var sjukt mycket bättre än vad jag förväntat mig. Satt sedan kvar efter engelska-lektionen och skrev på reseberättelsen som ska vara inlämnad imorgon, och den flyter också på. Det enda som jag inte börjat på är den förbannade filosofin som bara ligger en decimeter från datorn och retar mig.
Skrev i alla fall ut tio CV:n på eftermiddagen och gick runt med Soffe på stan och delade ut dem till några butiksägare. Det sämsta är bara att alla andra varit ute i god tid, så att mina odds att få sommarjobb är sjukt små. En del meddelade även att de som får jobben är oftast de som jobbat där tidigare, men liksom, hur har då andra någon chans att få jobb?

Ska tvätta lite nu, äta och sedan skriva klart engelskan. Möjligtvis ta tag i filosofin också, dock inte så stor chans.

En  konstig grej bara är att jag har varit hur glad som helst fram till fyra-tiden idag, och sen dess har jag  bara blivit allt mer negativt inställd. Då var jag till och med sugen på att vara så himla duktig, men nu tycker jag allt bara känns sjukt drygt och meningslöst.
Ska försöka att inte tänka för mycket nu. Herrå


Se till att vara frisk imorgon, saknar dig på skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah okej då:$ lite snittsig var den allt!

2010-04-14 @ 13:58:36
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

alltid kul med bra resultat :)

2010-04-14 @ 22:36:10
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet:$ jag tog den!!

2010-04-17 @ 15:25:00
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0