whinewhinewhine, want some bread for it?

Ska väl försöka att komma ihåg att andas ett tag nu, känns lite som om jag glömt bort hur man egentligen bär sig åt

Har dessutom kommit på mig själv med att jag whinar en hel jävla del, liksom på skolfotot igår, då vi tog de enskilda porträtten:
jag: men hallå, sticker ut hår från axeln jätte-cp där ju:(:(
fotografen: äh, hade väl varit värre ifall håret korsat hela ditt ansikte?

SAAAAAAAANT
jag klagar för mycket över småsaker

Förresten, citodon gör mig helt borta har jag märkt

Dude i affären idag: Hallå?
Jag: Eh?
Han: Ville du titta på den här eller?
Jag: Ehhhhhhhh?
Han: Hur är det riktigt?
Jag: Eh... JUSTJA, jo, ja, jag kan titta på den...

Female i en annan affär: Eh, du kan ju säga till ifall du behöver hjälp med någonting...
Jag: Eh.. nae, det är lugnt!
Hon (efter ca 5 minuters beskådande av mig som vandrat runt i butiken i oregelbunda mönster): Säkert att du inte behöver hjälp?
Jag: Eh....

Albin på msn: Du verkar lite konstig...


bussbild...

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha hur gåre lovisa ;)

2009-09-24 @ 11:11:16
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Judas

Knarkis, citodon det är farliga grejer.



Snart säljer du din mamma för att ha råd med mer citodon.

2009-09-25 @ 00:14:36
Postat av: lovjo

HAHAHA, va:(:(:(

judas.....

2009-09-26 @ 12:48:01
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0