fullt upp

Är hemma från skolan idag med, har börjat få halsont och mer huvudvärk än vanligt.
Jag inser nu att jag är en tidsoptimist, som inte riktigt hinner med alla mina planer...
Idag har jag alltså tänkt
1. Städa mitt rum (har hunnit med lite av garderoben nu faktiskt, men annars står det ganska still)
2. Välja ut övningar till Photoshop-kursen som jag ska hålla nästa vecka och 7ggr därpå.
3. Ta en promenad (gick faktiskt Norsjö Runt-rundan igår)
4. Jobba lite med historie-fördjupningen som jag knappt börjat på.
5. Göra klart CAD-projektet så att jag kan skicka in det och få kursen avklarad.
6. Välja ut bilder inför utställningen (skall lämnas in senast imorgon)
7. Lägga ut min mp3 på blocket (DONE! ZAP musikspelare, KÖP!)

Istället för att ta itu med mina göromål sitter jag istället och läser en massa skvaller-bloggar. Uh


Behövs, mitt huvud sprängs snart. Iofs ligger alla dessa tabletter typ en halvmeter ifrån mig, men jag måste ha vatten till, och jag... hinner fan inte gå och hämta:(:(


Kommentarer
Postat av: fanny

haha ja:] har haft den nån annanstans i bloggen för typ jätte länge sen då du just skrivit den, sen har jag en dikt som du skrivit och skrivit att du gjort den osv:$

2009-09-24 @ 19:04:30
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: fanny

http://fannygr.blogg.se/2008/november/you-were-only-waiting-for-this-moment-to-aris.html#comment



:]

2009-09-24 @ 19:47:41
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: JPE

haha jag chillade fan åxo citodon förut!

2009-09-26 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0