If we group together and made a bigger hope

Jag och min syster är hos pappa och har även farmor på besök. Jag och Linnea sitter och ritar teckningar, och då jag börjar rita ett guldkors med höstlöv runt om, som jag ska skicka till Lisbeth för att hon fyller år, så rycker min syster av mig både min teckning och pennan jag håller i. Dessutom börjar hon förstöra en rosa-svart skål som jag målat, genom att klottra sönder den med en massa fula figurer. Då hela bråket är igång så hör jag en avlägsen röst som säger "Lovisa?" upprepade gånger.
Helt plötsligt är jag vaken. Väckt utav pappa dessutom, kan inte ens minnas sist han väckte mig, måste vara något år sedan nu. Lite lustigt också att man kan drömma så att det känns så himla verkligt. Igår drömde jag också något tokigt; Min faster stod och lagade mat, och skulle snabbt visa mig ett vägguttag, och på uttaget så låg det en grön lins. "Den här gör så att det stinker kattpiss i hela köket!" var vad jag kom ihåg att hon sa. Liksom jaha, ta bort linsen då???

Ekman kom hit igår i alla fall, med en påse godis(♥!!). Undrar ifall han hade kul då han var här, för själv satt jag djupt försjunken i historialäxan. Eller ne, satt mest och snackade bort tiden.

Oj, mammas mobil. Den tjuter. Palla glömma den hemma för övrigt... "Lunch på medan kl 12".



Saknar dig :( :(

Kommentarer
Postat av: häni

min dröm inatt spåra jevel!

2009-11-11 @ 13:09:32
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: häni

IN PÅ MSN!!!

2009-11-11 @ 13:31:26
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: HaZze_

vem?

2009-11-11 @ 14:28:38
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0