Du fastnar perfekt i min polaroid

Pluggade psykologi till efter fyra i natt. Tog dessutom den tidigare bussen till skolan, för att kunna sitta där och läsa in i det sista innan provet, men sätter mig och snackar med Simon och Petter ett bra tag istället.
Då det är typ en timma kvar innan provet så märker jag att det är mörkt i KGs arbetsrum. Kommer även ihåg att han var sjuk i tisdags.
JAHA, alltså är han hemma idag med. Alla hans lektioner är inställda och jag har slutat för dagen, utan att ha gjort någonting vettigt alls egentligen.
Går då till Elarnas klassrum och sitter där och minglar i en och en halv timma, sen följer jag Virre till stan och går sedan runt med Challe och en masssssssaaaaaa andra tills bussen avgår hemåt. Men innan det råkar jag släppa en cola-burk på golvet inne på CK så att en kille får all skit för det. Har jäääättedåligt samvete för att jag blev tvungen att springa till bussen och låta honom bli utskickad därifrån :( Så förlåt!

Nu ska jag iväg till Felicia och titta på Idol, och säkert någon film också. Och imorgon förljer jag med Ekman till stan, redan klockan NIO på morgonen. Haha, jag och min sömn kommer inte överens kan jag lova.



FRED

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: ja de är en lång historia , mkt är och han helt enkelt inte ville ha mig hos sig längre finns inte mkt mer att säga om den saken

2009-11-07 @ 13:11:07
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: juulan

vilken fin bild!



svar: Tack, din tanke värmer!! Jo jag förstår!

2009-11-07 @ 18:54:14
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0