13maj09

Skyndade oss från Malå bara för att hinna hem i tid för att se House, (vilket är det enda regelbundna-programmet jag tittar på förrutom Robinson). Vi var hemma tio minuter i nio, så jag sprang snabbt på toa innan jag tänkte sikta in mig på soffan, men då jag kommer ut och säger att jag byter kanal till 4an istället för 1an, så protesterar både mamma och linnea och säger att de minsann ska se Eurovision songcontest! Jag blir arg och går snabbt ner på mitt rum för att koppla in alla sladdar i tvn jag fick i förrgår (begagnad dock, men tack ändå mami!), och då jag böjer mig fram bakom tv-hyllan så slår jag ju självklart i huvet i ett satans hörn så att en tår klämde sig fram.
Efter att jag kopplat klart så inser jag att jag inte har nån jävla dosa, så jag försöker fippla med knapparna på tvn, men myrornas krig stormade på varenda kanal.
Sprang upp för att låna linneas universella kontroll, vilket tog lite för lång tid det med, och då jag kommer ner så funkar det inte då heller! Så nej, det blev inte house alls för min del igårkväll >':

Ska förresten klippa mig imorgon, iaf litegrann. Sen ska jag försöka få antingen challe eller jessica att slinga mitt hår, börjar få utväxt....


<3<3<33<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snackaru om =(<3



hmmm vem vart det egentligen....

2009-05-14 @ 16:24:55
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej :$



gaaha vad äre där för cp bild:]

2009-05-14 @ 20:51:39
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0