10maj09

glömde säga i förra inlägget att jag fick fyra förändningar på hjärnvävnaden i januari, och att en av förändringarna nu gått bort och att de andra har blivit mindre!!! alltså är jag snart frisk eller nåt

var på trätekniken i fredags, hade typ alla rätt på provet <;
efter det drog jag till bure och var på challes skoooola, sen kom wirre så vi fick skjuts av honom hem, sen tillbaka igen me wirre, körde typ 160 hela vägen, jag var fan rätt )))-:
var med lopin och didde och cykla runt åså, for på nån glugg och chilla nåt isolerat rum (Y) int för att challe tyckte att det var så kul men.... [-:
körde sen runt i bure åså, sen hem och blablablbalalbllalb, hatar att resumera vad jag gjort tidigare, UCHAUAH

aja, skola imorgon, samma sak på freda som förra osvosv, pusshej alla fina katter

Kommentarer
Postat av: linnea

skönt att det går bättre med skallen :) saknar deyyy

2009-05-11 @ 12:38:48
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: tim

joo jag sa de till designern också :P fast ville ju inte vara otrevlig haha ska göra den litet mörkare tror jag :]

2009-05-18 @ 22:25:27
URL: http://skrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0