fredag den sjuttonde, eller kanske trettonde?

sjukt

Jag sitter vid msn och snackar med Jesper, nämner att jag har sjukt stökigt på mitt rum och att jag skulle visa det i camen.
När jag slagit på camen så skriver han då "KLÄDPOKER! JAG VANN, PAR I ESS!!!! KLÄ AV DIG!"
Jag tar då av mig tröjan, mest bara för att se hans reaktion, och sitter där i bara bh. Kommer då ihåg att Lucas pracis flyttat ner till snickarrummet, som ligger vägg i vägg med mitt rum, och känner då paniken komma smygandes. Och rätt som det är kommer både min mamma och Lucas in på mitt rum, och mamma utbrister då "LOVISA, CAMAR DU I BARA BH?!"
Och då säger jag i fullaste gapskratt, samtidigt som jag är högröd i ansiktet, "HAHAHA, NEJ DET GÖR JAG INTE ALLS! HAHAH"
Vet inte vad hon tror om mig nu, men förklarade i alla fall senare att det bara var ett skämt liksom, och att jag inte brukar göra sånt där. Mammas reaktion på det blev "BRUKAR?!"

Hur som helst, jag talade ju om att jag hade rätt stökigt på mitt rum, och då jag skulle ställa upp en fett tung grej på hyllan jag har ovanför min dator. När jag fått upp den så ser jag hur den stöter till tavlan som står och lutar där uppe, som i sin tur stöter i en ljusstake, som i sin tur störtlandar på ett glas som stod bredvid min dator.
Glassplitter precis över hela skrivbordet, och lite nere på golvet. Känner frustrationen stiga då jag sitter och plockar bort de största glasbitarna och placerar dom i sopkorgen. Får då en fin idé, att ja, kanske jag har användning för den där dammvippan som ligger i fönstret än gång för alla! (Bor i källaren, så den ligger ganska högt upp alltså)
Då jag tar ner dammvippan så drar den ju självfallet med sig tre porslinskossor ned i golvet. Känslan jag fick där är sjukt obeskrivlig. Råkade även välta min soptunna ett par minuter efter det.
I alla fall så blev det dammsugning klockan 2 på natten, och nu sitter jag och snackar med Simon Burman på msn, vi är ledsna.

Fina rester av kossorna=(((







Ska upp om knappt fyra timmar, blääää
Sen blir jag borta till onsdag, det blir mkt challe (Y)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle lägga dej tidigt idag...

2009-07-17 @ 11:40:28
Postat av: Lovjo

svar till anonym



blev som inte så eftersom allt tragiskt hände ;<

2009-07-17 @ 12:25:57
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: linnea

haha nakenfis!

2009-07-17 @ 12:58:54
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

mkt challe<33

2009-07-17 @ 22:51:10
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: Xerm

Hahaha! Underbart idiotiskt! Det straffar sig om man ska jävlas med andra. :P

2009-07-21 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0