Catch me like you've never done anything else before

hehe, adam kom ju i måndags och skulle egentligen bara stanna en natt, men stannade till idag, så han fick typ träffa hela min family och även marias
så nu känner han typ halva norsjös befolkning :)

lucibooi är förresten 15 nu, så grattis bubbe
han fick en awesome datamus av mig ;>>> haha, jag kommer typ inte att få nåt av honom ;(
ja, justja, fyller år på lördag =D och då ska jag på min farbrors bröllop i umeå, så får träffa hela halva släkten, efter det stannar jag nog i btk nån dag, om jag är frisk vill säga
hehe, är hes som FAN nu
fick dessutom en släng av magsjuka tidigare idag:(

hahaha, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ligger här med MLundström och ska se film och ser plötsligt i ögonvrån hur någonting rör sig på kudden bredvid mig så jag tittar efter
EN ÄCKLIG JÄVLA SPINDEL!!!!!!!! BLÄ
egentligen är jag inte alls rädd för dom, men nu vare fan äckligt=(((




pussgodnaaaatt /lovjo och matehL

Kommentarer
Postat av: linnea

awwwwww =)

imorgon ringer jag dej:*

2009-07-31 @ 17:53:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: D J K N

Haha, EXAKT! Finns inget värre än sms asså :p haha



Fett ball bild!

2009-07-31 @ 19:58:50
URL: http://djkn.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hej :) åh så kul att höra! Någon speciell kamera du funderar på? kram!

2009-08-01 @ 00:23:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0