Message Beneath Contempt

Mamma väckte mig kring sju i morse, bestämde mig då för att se filmen Up. Har hört att den är väldigt sorglig...
Efter halva filmen kände jag att eftersom jag är ledig idag, så borde jag ändå få utnyttja min sovmorgon. Vaknade igen 15.40.

Sitter nu och försöker rensa min mp3 så att jag kan fylla på ny musik. Är jättearg för att den inte rymmer mer än 1GB, och därigenom rymmer jag typ skitlite, 200 låtar eller nåt.

Lusse springer för övrigt runt i rummet som en galning. Kröp precis under täcket och biter mig i knät! Kanske ett tecken på att vi borde lägga oss.

FRED!



Gjorde den här ikväll. Insåg att jag har jättesvårt för att bestämma mig, ska jag ha sådär, eller sådär? Ifall jag kanske gör sådär och sen såhär kanske det blir bättre än att jag gör sådär och sen såhär?

ÅH, gonatt

Kommentarer
Postat av: Eka

Skulle den inte vara grå/svart ? :)

blev iallafall snyggare sådär! =D

2009-12-04 @ 18:25:00
URL: http://kletmanochankan.blogg.se/
Postat av: Ida

saknar den lilla lusse!=)

måste hälsa på innan han blir stor som den fula katten(Findus eller nåt..)

2009-12-04 @ 18:44:18
Postat av: Anonym

det är inte du??

hih:]<3

2009-12-05 @ 23:47:03
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0