vetu

a: jag åt fisk idag
b: jasså?
a: nej, jag drev

Vet ni vad som hade varit ganska awesome?
Att just innan man dör typ, så får man lite rolig statistik, typ:
"Antal människor du känner", "antal människor som känner dig", "antal mygg du tagit ihjäl", "antal ord du sagt sammanlagt", "antal gånger du varit på toa", "antal liter mjölk du druckit", "sammanlagda summan pengar du spenderat"osvosvosv.
Åh, nu när jag skrev det där sista så blev jag inte lika sugen på att få reda på allt det där ändå... skulle nog ligga och svettas på min dödsbedd efter att läst igenom alla punkter...
Vi skrotar den idén.

 men ändå, det hade faktiskt varit lite win?



lucibooi

Kommentarer
Postat av: juulan

riktigt fin bild!



svar: haha tackar!

Den heter seems like we lost it - miss li:)

2009-08-25 @ 21:05:16
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0